Kolejna edycja Konkursu „Nasz Zabytek” w województwie mazowieckim.
Jeden zabytkowy obiekt zostanie wyróżniony dotacją aż 1 milion złotych!
Jak można zgłosić obiekt do konkursu?
- Wybranie zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków, wojewódzkiej lub gminnej ewidencji zabytków.
- Sprawdzenie, czy zabytek jest własnością publiczną (należącą np. do jednostek samorządu terytorialnego, Skarbu Państwa).
- Opcjonalnie, dodanie zdjęcia zabytku – jest to dodatkowym atutem.
- Wypełnienie i przesłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie: https://mostthemost.pl/nasz-zabytek/.
Możliwe jest także zgłoszenie telefoniczne pod numerami: + 48 22 47 55 111 lub +48 517 884 088.
W poprzedniej edycji Konkursu „Nasz Zabytek” w województwie mazowieckim wygrał „Dom Zośki” – willa Rodziny Zawadzkich.
Więcej informacji: https://mostthemost.pl/mazowieckie/piaseczno-willa-rodziny-zawadzkich-dom-zoski/
Teraz czas na wyłonienie nowej perełki z regionu mazowieckiego!
Zachęcamy do aktywnego udziału w konkursie oraz do zaproszenia do niego Państwa znajomych i przyjaciół. Razem dbajmy o nasze wspólne dziedzictwo kulturowe!
Informujemy, że termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 października 2023 roku.