Aktualności

Kolejna edycja Konkursu „Nasz Zabytek” w województwie mazowieckim.

Jeden zabytkowy obiekt zostanie wyróżniony dotacją aż 1 milion złotych!

Jak można zgłosić obiekt do konkursu?

  1. Wybranie zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków, wojewódzkiej lub gminnej ewidencji zabytków.
  2. Sprawdzenie, czy zabytek jest własnością publiczną (należącą np. do jednostek samorządu terytorialnego, Skarbu Państwa).
  3. Opcjonalnie, dodanie zdjęcia zabytku – jest to dodatkowym atutem.
  4. Wypełnienie i przesłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie: https://mostthemost.pl/nasz-zabytek/.

Możliwe jest także zgłoszenie telefoniczne pod numerami: + 48 22 47 55 111 lub +48 517 884 088.

W poprzedniej edycji Konkursu „Nasz Zabytek” w województwie mazowieckim wygrał „Dom Zośki” – willa Rodziny Zawadzkich.

Więcej informacji: https://mostthemost.pl/mazowieckie/piaseczno-willa-rodziny-zawadzkich-dom-zoski/

Teraz czas na wyłonienie nowej perełki z regionu mazowieckiego!

Zachęcamy do aktywnego udziału w konkursie oraz do zaproszenia do niego Państwa znajomych i przyjaciół. Razem dbajmy o nasze wspólne dziedzictwo kulturowe!

Informujemy, że termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 października 2023 roku.

image005.jpg

Powrót na początek strony