Aktualności

Praktyczny poradnik dla konsumentów - odbiorców energii

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z praktycznym poradnikiem dla konsumentów energii, który zawiera przydatne informacje na temat sposobów rozwiązywania sporów i składania skarg na działalność przedsiębiorstw energetycznych.

Na stronie Urzędu Regulacji Energetyki (URE) oraz w załącznikach tej wiadomości znajdą Państwo  broszurę informacyjną, która w przejrzysty sposób wyjaśnia:

  • Jakie skargi i spory można zgłaszać do URE?
  • Gdzie kierować sprawy, które nie leżą w kompetencjach Regulatora?

Praktyczny poradnik dla konsumentów - odbiorców energii – na temat sporów i skarg na działalność przedsiębiorstw energetycznych

Zapraszamy do lektury – to cenne źródło wiedzy dla wszystkich odbiorców energii!

Źródło:  Departamentu Komunikacji Społecznej (Urząd Regulacji Energetyki)

Powrót na początek strony